Namngivningsceremoni 13-08-03

På årets kanske varmaste dag samlades vi ett helt gäng på en namngivningsceremoni för Ella. Härligt väder tycker jag egentligen men nu för tiden känns det såklart lite jobbigt för alla barn som var med. Vi letade skydd i skuggan samt nere i källaren där det var svalt, där kunde vi samtidigt titta på ett bildspel av Ella från födseln till idag. Pernilla och Lam hade gjort ett jättejobb med allt, speciellt maten, såå gott! Har lite bilder på kameran som jag kan lägga in i efterhand :) Vi hade en väldigt trevlig dag och jag hoppas värdarna också känner sig nöjda! Nu längtar jag efter att planera Lowas dop <3
Pernilla
2013-08-05 @ 16:22:56

Vi vill gå på dop! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0