Göteborgs-weekend




Vi var ett gäng på 14 personer som spenderade helgen i Göteborg, vi gick på restaurang, Lisebergs julmarknad, gjorde stan (så gott det går med småbarn) och hängande på hotellet. Så härligt att komma iväg och resan gick bättre än förväntat med en 5-månaders, hon var superduktig :) Julmarknaden var jättemysig men lite för mycket folk för att hålla reda på varandra och köra runt med vagnen... Fick dock ett par jättefina vantar av Marcus för att jag glömt mina och vi drack chai latte/glögg men missade brända mandlarna!
På söndagen åkte vi ner till Ullared och fyndade lite julklappar, födelsedagspresenter och annat smått o gott. Så denna vecka ska jag börja slå in klappar och spela julmusik!
Kicka
2013-12-03 @ 10:29:32

Hej kul att jag kommer ihåg att gå in ibland och titta, underbara bilder och hon är så jädrans näppen och söt den lilla Lowa// Kram Kicka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0