Första veckan

Snart har första veckan då bara jag och Lowa hemma passerat. Fast vi har haft rätt mycket besök, igår kom mamma hem till oss på lunchen och bjöd på sushi och efter det kom Pernilla och Ella. Vi tog en promenad och åt bullar, Pernilla hade köpt med sig från Bagarstugan, bästa :) Senare på eftermiddagen anslöt sig grabbarna och vi grillade på kvällen. Lowa och jag råkade visst somna under amningen sen... vilka värdar, haha... sen sov vi enda till nio-tiden med endast några avbrott under natten för matning.
Idag for vi iväg på lite äventyr, först träffade vi Madde på hennes lunch och efter det gick vi upp och hälsade Marcus på hans nya jobb. Allt gick finemang men jag tycker fortfarande det är lite läskigt att ge mig iväg med bilen och Lowa, jobbigt att inte kunna trösta henne om hon blir ledsen. Nu väntar vi på att pappa ska komma hem från jobbet, under tiden slappar vi i soffan. Senare ikväll kommer min moster med familj och hälsar på :)
Ewa
2013-07-18 @ 21:12:18

Mysig vecka ni har haft <3 Längtar tills vi ses igen mina bästa tjejer <3

Pernilla
2013-07-19 @ 09:21:01

Skönt att alla utflykter fungerat bra :) Duktiga ni är! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0