Med mormor

Jag och Lowa har tillbringat hela dagen tillsammans med mamma/mormor. Det började med att hon bjöd på frukost här hemma och sen fick jag tid att göra mig i ordning för körkortsfotografering, 10 år gick fort! Efter frukosten åkte vi ner på stan, först ut fotot och sedan strosade vi omkring lite... Lowa fick två presenter och även jag :) kom hem med en ny topp och en mysig vit stickad tröja. Känns lite trist att det redan hänger höstkläder i butikerna, det är fortfarande bara juli och jag vill njuta av sommaren lite till. Tack mamma för en härlig dag! Nu har vi i lilla familjen slappat i soffan under kvällen, känns skönt att det är helg och att Marcus är ledig med oss igen <3
Ewa
2013-07-27 @ 09:47:10

Tack för att jag fick "rå om er" en hel dag! Mys med mima bästa tjejer <3 KRAMAR

Ewa
2013-07-27 @ 09:47:32

Tack för att jag fick "rå om er" en hel dag! Mys med mima bästa tjejer <3 KRAMAR




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0