Kroppen efteråt

 
Förutom att hämta vagnen igår hann jag även med att träna vattengympa efter jobbet. Har så smått börjat tänka på kroppen efter graviditeten, främst efter att jag kikade igenom bloggarkivet. Jag vet att den kommer förändras mycket och inte se ut som tidigare... men jag hoppas ändå att det blir en kropp som är stark, frisk och som jag är nöjd med. Har redan börjat med små förberedelser så som att ordna ett gummiband för träning, skorna jag köpte inför barnvagnspromenader och så har jag laddat hem apparna Runkeeper och Shapeup. Just nu känner jag mig peppad, jag hoppas det håller i sig men det finns väl en risk att jag kommer vara ordentligt trött till en början som småbarnsförälder.
 
Ewa
2013-05-29 @ 08:15:09

Heja dig, bra tänkt :o) Du vet ju vad jag lärde mig på föreläsningen "Det blir alltid som man tänkt" :o)Kram

Pernilla
2013-05-29 @ 15:35:01

Duktigt! Du får som sagt hjälpa mig ;) Påslakanet är från Hemtex. Deras satin-serie :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0