Bodaborg

Jag helt mör i kroppen!
Igår var vi på Bodaborg, jag förväntade mig inte jättemycket men satan så kul det var! Tävlingsmänniskan väcktes och vi gick verkligen in för det, klätterväggarna blev min favorit. Vi var två lag som tävlade mot varandra och när vi i slutet av dagen lämnade in våra stämplar för räkning visade det sig att vi skrapat ihop lika många poäng :D Idag har jag träningsvärk och blåmärken lite här och var... vi har redan planerat att vi ska åka en gång till i sommar :)

För övrigt har vi firat Pernillas 30-årsdag i lördags och fått en hel del nödvändigheter gjorda också, kanonhelg!
Ewa
2014-06-16 @ 22:08:32

Låter jätteroligt, undrar om det finna en lightvariant för lite äldre smårunda damer, hihi ;o)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0