1 oktober



Hej allesammans!
Det är svårt att få tid till att blogga nu när jag börjat jobba. När jag kommer hem är jag inte jättepigg och vill helst bara vara med familjen :) Helgerna är dessutom för det mesta fullbokade, med skojiga saker dock! Sedan senast (3 september) har vi hunnit med en helg i Småland med kräftfiske, en tur till Ullared, Kolmården, kräftskiva samt middagar med vänner osv. I helgen väntar 30-årsfest!

Nästa vecka börjar Lowa skolas in på dagis, min lilla plutt! Jag tror hon kommer trivas bra med nya kompisar och nya leksaker. Det blir nog värst för mig ;)

Vi hörs igen när jag får en stund över. Ha det fint!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0