28+6

I vecka 29 är det dags för glukosbelastningstest om man som jag har ärftlighet för diabetes, så det har jag gjort idag. Har fasat för det länge men nu är det gjort... Att på fastande mage dricka något sött, simmigt och gult är lätt illamående-framkallande, urk, men nu har jag fått i mig lunch och kaffe, det sistnämnda saknade jag nog mest under min 14-timmars fasta ;) så nu mår jag bättre! 
 
Tillsammans med några kollegor på jobbet har vi anmält oss till tappa.se, man får varsin stegräknare och på 50 dagar ska vi gå till Nordpolen, får se hur det går haha. Jag tog för omväxlings skull en promenad till dagis idag när jag skulle hämta Lowa... Så förväntar mig ett bättre resultat idag, igår var ingen vidare dag steg-mässigt. Önska oss lycka till nu!
 
 
Ewa
2015-02-09 @ 22:47:00

Hur långt har ni hunnit? Mot Nordpolen alltså? Kan jag hänga på? Behöver en morot :o)!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0