2015

Av någon konstig anledning är inte min statistik nere på noll, det är några tappra besökare som håller sig kvar :) Nu har det gått över två månader sedan senaste inlägget... Jag önskar att jag vore flitigare, det är ju himla roligt att kunna gå tillbaka och se vad man gjort, men tyvärr hittar jag inte tiden till det och det finns ju inte heller alltid något intressant att skriva om. Det är imponerande att vissa lyckas knåpa ihop flera inlägg per dag!
 
Vi har hunnit med mycket sedan sist. Till att börja med fyllde jag 30, som firades med tjejkväll (senaste inlägget) och tillsammans med familjen. På själva födelsedagen gick jag och Marcus ut och åt middag. Sedan har vi även haft glöggkväll, firat jul, hemma hos oss, full rulle men mysigt! På nyår var vi bortbjudna och åt en superb middag med mingel-mat till att börja med, en hummersallad till förrätt, oxfilé med diverse tillbehör till varmrätt och sedan avslutades det med en dubbel chokladmousse, fantastiskt! (Se bild :))
 
Nu är det måndag, ledigheterna är slut och vi återgår till vardagen...
 
Ha en fin vecka!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0